maanantai 14. toukokuuta 2012

PÄIVÄ 12: Uusin hevostuttavuus

Äää tähän en kyllä osaa sanoo mitään. Viimeks oon toisten hevosten kans ollu silleen tekemississä kunnolla viimekesänä. Voisin sanoo et tavallaan Riku, vaik onhan se ollu jo parisen vuotta kiwigolla, mut oon ihaillu poikaa vaan kauempaa. Joskus, ehkä 2v sitte oisin sillä ekaa kertaa menny, mut olin kipeenä just sillä tunnilla. Onneks sain sit kesäl poikaa testaa, ja vielä 3 kertaa, ja rakastuin täysin♥ ;)
Joo, Rikun laukka on vähän kamala ekal kerral =D
ton ponin kans saa ain hetken hakee yhteist säveltä : D
Kolmas tunti ku pojal menin, rupes jo sujuu ku tajusin mite se toimii ;p


Kesän aikaa en muista, et tuliks kiwigolle uusii poneja. Nyt siel on monta (ainaki 3) sellast mitä haluisin nähä, mitä on syksyn/talven/kevään aikana tullu, jos niit voi sanoo uusiks tuttavuuksiks. :D

PÄIVÄ 13: Hevonen, jolla olen hypännyt korkeimman esteen
PÄIVÄ 14: Hevonen, jolta olen tippunut pahiten
PÄIVÄ 15: Vaikuttavin hevonen
PÄIVÄ 16: Hevonen, jolla on ihanimmat askeleet
PÄIVÄ 17: Pienin hevonen, jolla olen ratsastanut
PÄIVÄ 18: Suurin hevonen, jolla olen ratsastanut
PÄIVÄ 19: Hevonen, jonka haluaisin omaksi
PÄIVÄ 20: Milloin ja miten tutustuit Saddeen?
PÄIVÄ 21: Milloin ja miten tutustuit Missiin?
PÄIVÄ 22: Milloin ja miten aloitit ratsastuksen?
PÄIVÄ 23: Mielestäsi Saddessa parasta?
PÄIVÄ 24: Mielestäsi Mississä parasta?
PÄIVÄ 25: Mielestäsi omissa poneissa parasta?
PÄIVÄ 26: Lempijuomasi?
PÄIVÄ 27: Kuinka monella ratsastustallilla olet käynyt?
PÄIVÄ 28: Lempivärisi?
PÄIVÄ 29: Ihastuksesi?
PÄIVÄ 30. Kuinka monta eläintä teillä tällä hetkellä on ?
+ Tänään vuokraaja kävi ratsastaa Missin. Kulki taas kuulema kivasti eikä kiirehtiny, kuunteli ja oli rauhallinen! :)
Sadde on pieni sikapossu, eikä antanu kiinni. En sit ehtiny itekkää sitä liikuttamaan ni rouvva järkkäs itelleen vapaan täks päiväks, mut toisaalta sai juosta vuokraajaa karkuun ni oli siin nyt vähä liikuntaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti