perjantai 4. toukokuuta 2012

PÄIVÄ 2: Ensimmäinen hevonen, jolta putosin



 Nvh t. Glimra "Kipa"
2008

Tällä samaisella tunnilla oli myös miun elämän ekat laukat! Tehtävänä oli laukata pitkät sivut, Kipa osaa olla välillä aika jäärä jos huomaa et voi vedättää kuskia.
Parit ekat laukat suju oikein hienosti !

No kesken pitkänsivun poni päätti tehdä hienon väistöliikkeen laukassa kentän keskelle, ja mätkähin ite uralle. Tää tapahtu myös seuraavalla laukkayrityksellä, poni laukkaa uran sisäpuolelle ja ite mätkähän uralle.

Kolmannella yrityksellä sitten opettaja neuvo et pidä ne ohjat kunnolla käessä, ja kas kummaa, poni kesti uralla! :DD

Enkä saanut ees traumoja, vaik olikin hurjaa laukata ekaa krt ikinä ja tippua ekaa krt ikinä samalla tunnilla! :>
2009?

vissiin syksy 2010

2010? huomatkaa maha! :D

PÄIVÄ 3: Ensimmäinen hevonen, jolla ylitin esteen 
PÄIVÄ 4: Hevonen, jota ikävöin eniten

PÄIVÄ 5: Hulluin hevonen, jolla olen ratsastanut
PÄIVÄ 6: Kiltein hevonen, jonka olen tavannut
PÄIVÄ 7: Hirvein hevonen, jolla olen ratsastanut
PÄIVÄ 8: Hevonen, jonka selkään haluaisin vielä päästä
PÄIVÄ 9: Ensimmäinen lempiponini
PÄIVÄ 10: Unelmieni hevonen
PÄIVÄ 11: Hevonen, jolla en ole mennyt mutta haluaisin mennä
PÄIVÄ 12: Uusin hevostuttavuus
PÄIVÄ 13: Hevonen, jolla olen hypännyt korkeimman esteen
PÄIVÄ 14: Hevonen, jolta olen tippunut pahiten
PÄIVÄ 15: Vaikuttavin hevonen
PÄIVÄ 16: Hevonen, jolla on ihanimmat askeleet
PÄIVÄ 17: Pienin hevonen, jolla olen ratsastanut
PÄIVÄ 18: Suurin hevonen, jolla olen ratsastanut
PÄIVÄ 19: Hevonen, jonka haluaisin omaksi
PÄIVÄ 20: Milloin tutustuit Helgaan?

PÄIVÄ 21: Milloin tutustuit Kiiraan?
PÄIVÄ 22: Milloin tutuistuit Mörköön?
PÄIVÄ 23: Mielestäsi Helgassa ihan parasta?
PÄIVÄ 24: Mielestäsi Kiirassa ihan parasta?
PÄIVÄ 25: Mielestäsi Mörkössä ihan parasta?

PÄIVÄ 26: Lempijuomasi?
PÄIVÄ 27: Kuinka monella ratsastustallilla olet käynyt?
PÄIVÄ 28: Lempivärisi?
PÄIVÄ 29: Ihastuksesi?
PÄIVÄ 30. Kuinka monta eläintä teillä tällä hetkellä on ?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti